Przegląd zasad: odrzuciłem starą drogę z wysokości barku.Czy to teraz kara? (2024)

Golfiści robią wiele rzeczy na polu golfowym, nie zastanawiając się ich, zwykle nawyki zbierane z czasem.Walka na dno butów, gdy zostawiasz bunkier;Świętując przedwcześnie przed upadkiem putta;Przechodząc przez czyjąś linię w tak przesadzony sposób (aby dowiedzieć się, że robisz właściwie), że wygląda na to, że nosisz buty klauna.

Ale co się stanie, gdy ten stary nawyk jest teraz sprzeczny z zasadami golfa?Na przykład powiedz, że zapomniałeś, że w 2019 r. USGA i R&A opracowały nową procedurę dotyczącą spadku w strefie pomocy, a pomyłka nie upuściłeś piłki z nowego wymogu „wysokości kolan” (Zasada 14.ZB (2))?Może miałeś marzenie i po prostu zrobiłeś to starą drogą od wysokości ramion.Stare zwyczaje umierają ciężko.

Czy to ma znaczenie?No tak.A jeśli się nie poprawisz, możesz zostać uderzony karą.

Więcej od golfa Digest

Reguły Reguły Golfa Przegląd: Moja piłka jest w granicach, ale udział OB zakłóca mój strzał.Czy mogę przenieść udział?
Zasady, czy jesteś wystarczająco inteligentny, aby pomieścić ten podstawowy quiz reguły?
Zasady wydaje 10 najbardziej niezrozumianych zasad Golfa

Aby odświeżyć pamięć, ponieważ zasady golfa zostały zmodernizowane w 2019 r., Musisz teraz upuścić piłkę podczas ulgi z „wysokości kolana”, gdy jest w pozycji stojącej.Nie myl tego jednak, co oznacza, że musisz stać, aby upuścić.Możesz pochylić się lub uklęknąć i wykonać legalną kroplę, pod warunkiem, że wysokość, z której zrzuca piłka, jest taka sama, jak gdyby gracz stał i pozwolił, by poszło obok kolana.Pamiętaj też, że piłka nie może dotknąć żadnej części ciała, gdy jest upuszcza i nie możesz zrobić nic, aby wpłynąć na jego ruch poza zwolnienie.Żadnego wirowania, psikusowania, rzucania… masz pomysł.

OK… więc co się stanie, jeśli zapomnisz zejść z wysokości kolana?Dobra wiadomość jest taka, że dopóki złapiesz się przed graniem następnego udaru, możesz poprawić błąd bez kary.Oto, co mówi w zasadach(14.ZB (H)):

Co zrobić, jeśli piłka spadła w niewłaściwy sposób.

Jeśli piłka zostanie upuszczona w niewłaściwy sposób naruszenia jednego lub więcej wymagań w (1), (2) lub (3):

  • Gracz musi ponownie upuścić piłkę we właściwy sposób i nie ma ograniczeń do liczby razy, gdy gracz musi to zrobić.
  • Piłka upuszona w niewłaściwy sposób nie liczy się jako jedna z dwóch wymaganych kropli, zanim piłka musi zostać umieszczona pod podłączeniemZasada 14.3c (2).

Stało się to wcześniej w roku na PGA Tour, kiedy debiutant Sami Valimaki był rywalizacji w Meksyku Open.W 18. dołku podczas ostatniej rundy jego jazda poszła w prawo i oparła się na ogrodzeniu.Chociaż nie jest poza granicami, Valimaki musiał zająć się nie do odtwarzania.

Szorstka przerwa.

Pochodzący z Finlandii poszedł naprzód i zmierzył obszar pomocy i zaczął rzucić spadek.Ale kiedy upuścił piłkę, błędnie zrobił to z wysokości barku.

Obserwowanie tego w tym czasie było urzędnikiem PGA Tour Rules, który następnie wyjaśnił mu swój błąd i jak to naprawić.Jak się okazało, dostał znacznie lepsze kłamstwo, gdy zażywał swój „prawidłowy” spadek.

Więc co się stanie, jeśli się nie złapiesz i idziesz i zagrasz następny udar?Cóż, są konsekwencje.Oto, co w tym przypadku mówią zasady:

Jeśli gracz nie spadnie ponownie i zamiast tego wykonuje uderzenie w piłkę, skąd spoczywał po upuszczeniu w niewłaściwy sposób:

  • Jeśli piłka została rozegrana z obszaru pomocy, gracz dostaje jeden udar karny (ale nie grał z niewłaściwego miejscaZasada 14.7a).
  • Ale jeśli piłka została rozegrana z zewnątrz obszaru pomocy lub po jej umieszczeniu, gdy jest wymagana do upuszczenia (bez względu na to, skąd ją gra), gracz otrzymuje ogólną karę.

Powrót do Valimaki.Po naprawieniu błędu zakończył się na drugim miejscu, co oznaczało spłacenie czeku o wartości 882 900 $ w porównaniu z tym, co mogłoby się stać, gdyby nie naprawił rzeczy w czasie rzeczywistym.A 300 punktów Fedex Cup, które wygodnie wygodnie w drodze do utrzymania karty PGA Tour i rywalizacji o play -off FedEx Cup.

Więcej recenzji zasad Golf Digest

Co mam zrobić, jeśli moja piłka po prostu uderzyła kolejną piłkę na zielono?

Czy możesz wyrzucić piłkę do koszulki, czekając, aż grupa przed tobą grasz?

Uderzyłem się własną piłką.Czy to już kara?

Czym dokładnie jest wbudowana piłka?

Wystąpiłem okropny strzał.O wiele lepiej jest, jeśli tego nie znajdę.Czy mogę po prostu oświadczyć, że to zgubiło?

Kiedy faktycznie rozpoczyna się trzy minuty czasu wyszukiwania zagubionej piłki?

Czy piłka musi być nie do odtwarzania, aby deklarować ją do odtwarzania?

Przypadkowo uderzyłem w piłkę udarem treningowym… czy to się liczy?

Jestem na zielono.Mój przeciwnik nie jest.Kto jest nieobecny?

Zgięłem puttera i naprawdę działa lepiej.Czy nadal mogę go używać?

Ktoś właśnie podniósł moją piłkę golfową!Co teraz?

Przegląd zasad: odrzuciłem starą drogę z wysokości barku.Czy to teraz kara? (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Golda Nolan II

Last Updated:

Views: 5581

Rating: 4.8 / 5 (58 voted)

Reviews: 81% of readers found this page helpful

Author information

Name: Golda Nolan II

Birthday: 1998-05-14

Address: Suite 369 9754 Roberts Pines, West Benitaburgh, NM 69180-7958

Phone: +522993866487

Job: Sales Executive

Hobby: Worldbuilding, Shopping, Quilting, Cooking, Homebrewing, Leather crafting, Pet

Introduction: My name is Golda Nolan II, I am a thoughtful, clever, cute, jolly, brave, powerful, splendid person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.